יום חמישי, 2 בפברואר 2017

יריד איכרים בבית הספר "בכר-רוסו" | חקלאות מקומית | עסקים מקומיים | צור משה | גאולים | ינוב | תנובות

"יריד האיכרים" בבית הספר "בכר-רוסו" כבר הפך למסורת. לאורך שנות קיומו הוא הלך וגדל. השנה תינתן במה ליותר עסקים להציג את מרכולתם ומוצריהם לקהילה שמרכיבה את בית הספר. אורחים גם מוזמנים, כמובן.


פרחי הדר, צור משה

היריד הוא דרך מצויינת לקרב בין התושבים בישובים השונים מהם מגיעים תלמידי בית הספר: תנובות, ינוב, גאולים וצור משה. היריד מאפשר מפגש בלתי אמצעי בין בעלי העסקים והקהילה המקומית, חיזוק החקלאות המקומית, קנייה ישירה מחקלאי האיזור ודגש על קיימות ושמירת הסביבה.


משק 6, גאולים

רשימת המשתתפים ארוכה ומגוונת, יש עסקים וחקלאים שמגיעים אלינו בפעם הראשונה וחלקם כבר ותיקים. חלקם גרים במועצת לב השרון וחלקם אורחים ממקומות אחרים. כולם מבטיחים מחירים מיוחדים לבאי היריד.


החמוצים של רון כהן, צור משה

יריד האיכרים יתקיים לרגל חג האילנות ביום שישי 10.2.17 החל משעה 10:00 ברחבת בית הספר.
ההכנסות ביריד הן תרומה של בעלי הדוכנים, לטובת הנהגת ההורים הבית ספרית.
הכספים שייאספו מיועדים למספר פרויקטים בית ספריים, כולם לרווחת התלמידים – כיתת מחשבים, מתחם ספורט אתלטיקה וכוח ומרחבים פדגוגיים חוץ כיתתיים. הפרויקטים מגובשים בהנהגת ההורים ומאושרים על ידי הנהלת בית הספר. ועד ההורים מעמיד הון עצמי מסויים ומבקש מודל של התאמה מהמועצה האזורית. ללא מפעל התרומה הזה לועד ההורים אין כל תקציב או הון עצמי אחר.

הצילום מעמוד הפייסבוק של היריד

ביריד השנה תינתן במה "לועדה הירוקה הבית ספרית". מטרתה לגייס כספים לטובת טיפוח והרחבת גינת הקיימות בבית הספר בה עובדים ולומדים כל ילדי בית הספר.

ההכנסות יעזרו גם בפרויקט מימוני של שכבת כיתות ו'. תלמידי השכבה הבוגרת מגייסים כספים כדי להקטין את השתתפות ההורים במימון פעילויות הקשורות באירועי סיום בית הספר היסודי.


הצילום מעמוד הפייסבוק של היריד

השארתי לסוף, את מה שלי נראה כ"סוכריה" של היריד וראוי לקבל את תשומת ליבכם - בני המצווה של שכבת ז' במושב גאולים יקיימו את פרוייקט התרומה שלהם לקהילה ביריד. הם יקבלו דוכן ואת הכסף שיאספו הם מייעדים להקמת שולחנות פינג פונג בחצרות בית הספר. העניין בתיאום עם המנהלת והגורמים הרלבנטיים.
היוזמה הזו מבורכת. זו הפעם הראשונה שבה ילדי כיתה ו' מהשנה שעברה מחזירים בתרומה לאותה קהילה שסייעה להם שנה קודם לכן. 

יוזמות מסוג זה מתקבלות בעידוד ובברכה, בתיאום מלא עם הנהגת ההורים והנהלת בית הספר.

כשאתם מגיעים ליריד, לכו להגיד להם מילה טובה - מה אתם אומרים?

הצילום מעמוד הפייסבוק של היריד

עניין החניה - חשוב! חשוב! חשוב!
כל מי שיכול להגיע ברגל או באופניים, אנא עשו זאת. כמות מקומות החניה מוגבלת, אנא שימרו אותה למי שחייב להגיע ברכב. בנוסף, אנא שימו לב לא לחסום כניסות לבתים ולחניות של השכנים הגרים בקרבת בית הספר.


שדה אורגני, צור משה

דף הפייסבוק של האירוע מעודכן על ידי ההורים המתנדבים כל כמה ימים, תוכלו למצוא את המידע המקיף לגבי העסקים המשתתפים, המוצרים שניתן לרכוש ביריד, עלויות, אפשרויות התשלום, תמונות שיגרמו לכם לרצות להגיע ופרטים חשובים נוספים, הנה כאן הקישור לדף מוזמנים ללחוץ ולאשר את השתתפותכם.


כרם צדוק, גאולים



אז את מי אני אפגוש ביריד האיכרים השנה?

אני אהיה זאת עם המצלמה ש"עושה פאדיחות" לבת שלה.


שלכם,

ליטל ירון - מגלה את השרון




*הצילומים מעמוד הפייסבוק של היריד
*בעלי הדוכנים קובעים את מחירי המוצרים ודרכי התשלום, זכותם לשנות כל אחד מהם





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה