יום שני, 4 באפריל 2016

ארוחת בוקר לאחת | מסעדת קופינאס | מושב צור משה

"ארוחת בוקר לאחת" - מה זה בכלל?


פרוייקט שבו אני דוגמת וטועמת את ארוחת הבוקר הישראלית ה"טיפוסית" במסעדות ובתי קפה. כולם ממוקמים בלב השרון ועמק חפר הכי קרוב לכביש 4.

מה עומד מאחורי הפרוייקט?


אני אוהבת ארוחות בוקר בבתי קפה, במיוחד כשהן עשירות ומוגשות בכלים נאים.
חלק ניכר מהשבוע אני עובדת מהבית, מה שהופך הצורך לצאת להתאוורר להכרח ממש.
השילוב הזה של אהבתי לארוחות בוקר והצורך לעבוד מדי פעם מחוץ לבית , הוליד את הרצון לראות מה מוצע לי הכי קרוב לבית (מושב תנובות).
בימים שבהם אין לי השראה ומוטיבציה לכתוב אני פשוט אכניס את המחשב הנייד לתיק, אכנס לאוטו, אסע מרחק קצר ואמצא את עצמי במקום שנעים לי, טעים לי ואני יכולה לעבוד בו.

כרגע אני מתכננת להגיע ל - 6 בתי עסק, הנה הראשון...

מסעדת קופינאס במושב צור משה


ארוחת הבוקר הישראלית קיבלה את השם "בוקר במושב" וככה זה נראה בתפריט


מה הגיע לשולחן?


בגזרת הביצים - חביתה עם עשבי תיבול ופטריות.
בגזרת הממרחים - גבינת פטה, גבינת שמנת, גבינה לבנה, טחינה, ממרח זיתים, סלט טונה, סלט חצילים, חמאה, ריבה.
בגזרת המאפים – לחמון (מקווה שיש מילה כזאת) דגנים ובטטה, לחמניה מקמח לבן עם שומשום ומיני מאפין.
אין אופציה ללא גלוטן
בגזרת הירקות – סלט ירקות שמורכב מעגבניה, מלפפון, חסה ובצל.
שתיה קלה - מיץ אשכולית אדומה.
שתיה חמה - הפוך, קטן, רותח, בלי קצף על חלב סויה.


תוספות ללא תשלום
תוספת לביצים - בצל, פטריות (טריות), עשבי תיבול
חלב סויה
קפה "גדול"

תוספות בתשלום
גבינת פטה, מוצרלה, פרמז'אן, פפרוני, חזה אווז, אנשובי, שידרוג הביצים לפריטטה.

מתי מגישים?
מתחילים ב 09.00 מסיימים ב 12.00.
בימי שישי מתחילים ב 8.30.


המקום


עיצוב מיוחד של חזרה לעבר ומחווה למקימי הישוב. תחושה של "נעים לעבוד". מבחינת ישיבה, התאהבתי בספה הירוקה. לא תוכלו לפספס אותה כשתכנסו.



חניה
חניון קטן, צמוד. אם החניון מלא, בקרבת המסעדה חניה "על הרחוב"

נגישות
חנית נכים מסומנת – כן. נגישות למקום – כן. שירותים – כן.

אינטרנט WIFI
יש, מהיר, ללא סיסמא.

שקעים
יחסית מעט, בפינות השקטות יותר של המקום. כשהגעתי לא היה שקע "פנוי", הצוות עשה מאמץ ומצא לי אפשרות לשבת ולעבוד עם המחשב הנייד. ככה מצאתי את עצמי יושבת באיזור ה VIP.

מתאים לעבודה בשקט?
כשהגעתי המקום היה מלא ולכן מעט רועש. אם אתם מצליחים להתנתק ולעבוד – לא תהיה לכם בעיה.
בלא מעט בקרים בעבר הגעתי למסעדה והיה שקט.



מתאים לפגישה עסקית?
מבחינת אוירה נעימה ונינוחה – כן.
ממליצה להתקשר לפני שבאים, להזמין מקום באחת הפינות השקטות, בעיקר אם אתם צריכים להשתמש במחשב.


אכלתי בעבר במקום ארוחת בוקר?


כן.
אני שמחה לכתוב שנהניתי בכל פעם ומבחינתי הרמה של האוכל נשארה גבוהה ואחידה.


אכלתי בעבר במקום מנות אחרות?


כן.
טארט סלק, סלט עדשים ועשבי תיבול, לזניה תרד וריקוטה, רביולי גבינת עיזים.

אז...סיימתי מהצלחת?


לא.
סבתא שלי כנראה לא תהיה מרוצה, אבל נשאר כמעט מהכל – מהמטבלים, מהסלט, מהמאפים. אם הייתי מגיעה עם חברה הייתי מזמינה רק ארוחה אחת ובוחרת קינוח מושחת.


איך אני מסכמת? היה לי טעים?


מאוד!
החביתה הוגשה עם כמות מכובדת של עשבי תיבול ופטריות, הפטריות טריות.
הסלט מתובל בעדינות. ובלי רוטב, כמו שאני מעדיפה.

סלט החצילים היה לי טעים במיוחד, הזכיר לי את הסלט של הסבתא הרומניה שלי – נקודת זכות גדולה לקופינאס.
אהבתי גם את לחמון הדגנים – בטטה. ציפוי קראנצ'י מבחוץ ורך מבפנים.

אני מאלו ששומרות את הקפה לסוף הארוחה, המינימאפין עם הריבה היה סיומת מתוקה לארוחה.

ציון גבוה מגיע למלצרים – ענו באדיבות וסבלנות של המלצרים על כל השאלות שלי. והיו הרבה כאלו.


יצירת קשר וברשת 


קופינאס, רחוב השיבולים 3, מושב צור משה
09-772-2672

דף הפייסבוק של קופינאס

אתר הבית של קופינאס

אפשר לרכוש גיפט – כארד

אפליקציה בטלפונים החכמים TK FRIENDS  - משותפת לקופינאס ומסעדת TAYA בישוב קדימה.




למקרה שעוד לא שתיתם את הקפה של הבוקר, אני שולחת לכם את שלי
הפוך, קטן, רותח, בלי קצף, על חלב סויה



שלכם,
ליטל ירון – מגלה את השרון


רק להבהיר ש- הפוסט נכתב מטעמי ועל חשבוני.


כל מה שהוגש לשולחן והעלויות נכונים לזמן הכתיבה והפרסום של הפוסט.
כמובן שלבעלי המסעדה/בית הקפה הזכות לשנות כל דבר בכל זמן נתון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה