יום שבת, 30 בספטמבר 2017

אירועי אוקטובר 2017 בלב השרון והשכנות - פוסט מתעדכן

מה זה בכלל פוסט מתעדכן? יש הרבה אירועים מתוכננים לחודש אוקטובר.
על חלקם אני יודעת, על הרבה מהם לא.

כל פעם שאני נתקלת במשהו חדש, או שולחים אליי פירסום אני מוסיפה לכאן.
ככה יש לנו הכל במרוכז ונשאר רק להחליט לאן הולכים ומתי.

אני לא יכולה להיות, ועל כן אני לא אחראית לתוכן, שינויים או ביטולים
של האירועים.
יש לבדוק מול המקום או המארגנים לגבי כל אירוע שמעניין אתכם.

הפוסט מתעדכן כל יומיים-שלושה.

איפה הדברים קורים? כל יישובי המועצה לב השרון והמועצות השכנות - פרדסיה, קדימה-צורן, תל מונד, אבן יהודה.






הופעות והרצאות


01.10.2017 מתחילים היום ובכל יום ראשון



01.10.2017 במסגרת סדרת ההרצאות "אוכל למחשבה" במסעדת קופינאס, צור משה


































חוגים, ספורט, פעילות גופנית


ניה בעין שריד - מתחילים בתאריך 01.10.2017


אומנות, סדנאות, יצירה



פעילויות וסדנאות מיוחדות לסוכות





ירידים, הפנינג, אירועי מכירה, בתים פתוחים













ספריות

ספרייה אזורית לב השרון













הרצאה ראשונה בסדרה - 29.10.2017


בית טלי ספרייה קהילתית פרדסיה




מפגש החודש של שני נשי - 16.10.2017



הספרייה הציבורית אבן-יהודה ע"ש ורדה ריכטר









לפרטים נוספים ופרטי הרשמה לאירועים באבן יהודה - הקליקו כאן 

**********************************************

יש לכם משהו להוסיף? מעולה! שילחו את הפירסום למייל litalyar@gmail.com עם הכותרת "פוסט מתעדכן".
אפשר גם במסנג'ר של דף הפייסבוק ליטל ירון - מגלה את השרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה