יום שני, 23 בפברואר 2015

טנדורי | רינה פושקרנה | מסעדה הודית | הרצליה פיתוח

הפעם הרחקתי מעבר לגבולות הקרובים של אזור לב השרון ועמק חפר. בדרך כלל אני אוהבת מסעדות ובתי קפה קרובים לבית במרחק של עד 20 דקות נסיעה. אין לי הסבר למה וזו לא אג'נדה. אני פשוט מעדיפה מינימום זמן באוטו, מקסימום זמן במקום.




למסעדת טנדורי נחשפתי בערב בלוגרים. זאת היתה הפעם הראשונה שטעמתי אוכל הודי. כאילו לא מספיק שאני אוהבת מקומות בילוי קרובים, יש לי נטייה לחזור למוכר והאהוב. אם היה לי טעים ונעים במסעדה מסויימת אני באופן די אוטומטי אבחר בה שוב. כך יצא שאוכל הודי טעמתי לראשונה רק בספטמבר 2014 והסתבר שאף פעם לא מאוחר.

נהניתי מהטעם המיוחד, מהתיבול, מהאוירה שהיתה במסעדה, מהשירות של המלצרים ומההסברים לגבי המנות. באותו ערב ספציפי התמזל מזלי להנות גם מחברה טובה של בלוגרים שאני ממש אוהבת ועוקבת אחרי הבלוגים שלהם. רק חיכיתי לסיבה טובה לחזור וככל שהתקרב יום ההולדת שלי, היה לי ברור שאת הארוחה הזוגית הקבועה השמורה לימי הולדת, אני אוכל שם.



התקשרתי להזמין מקום, הודעתי לבן הזוג שמנסים משהו חדש ונסענו. במוצאי שבת 21/2/2015 בשעה 20.00 התייצבנו בטנדורי. אחד המלצרים הוביל אותנו לשולחן זוגי, אבל היה צפוף והרגשנו שאנחנו ממש "יושבים על" זוג אחר. ביקשנו לעבור מקום, באותו רגע סידרו לנו מקום אחר. נעים, נוח ומתאים בדיוק לארוחה זוגית שקטה.

התלבטנו אם להזמין מנת פתיחה, כי "שמנו עין" על מנת בשרים זוגית. הזכרון ממנת הסמוסה כבש היה כל כך חי, שלא ויתרתי. הזמנו מנת פתיחה אחת בלבד - מורכבת משלוש יחידות של בצק דמוי פירמידה, ממולא בבשר טחון, אגוזי קשיו, אפונה ועשבי תיבול הודיים. על השולחן היו 3 רטבים שהתאימו לטבול את הסמוסה.






למנה העקרית הזמנו טנדורי גריל מעורב (זוגי) - 11 יחידות שמוגשות על פלטת סיזלר רותחת - 2 יחידות עוף טיקה, 2 יחידות עוף קסטורי, 2 יחידות עוף גואה, 2 יחידות דג טיקה, 2 יחידות בוטי קבב ו 1 יחידה סיקה קבב. המנה צבעונית לעין וצבעונית לחיך. עוד לפני שהיא הוגשה לשולחן, הריח הפעיל את בלוטות הטעם.



לצד המנה העקרית הזמנו מנה אחת של אורז נברטאן פילאף, מבחינת בן הזוג חובב האורז זו היתה ההברקה של הארוחה. אורז בשמתי עם ירקות גינה זעפרן והל.



אני חייבת לציין שאחרי מנת הפתיחה, המנה העיקרית והאורז היינו מלאים. לא הצלחנו לסיים את האוכל.כך יצא שבן הזוג הרויח "שאריות" שנארזו בקופסאות לעבודה למחרת. אבל...לא היה סיכוי שהייתי מוותרת על הקינוח.

בביקור הקודם התלהבתי מהגולאב ג'מון כדורי גבינה ביתית מבושלים ומוגשים ברוטב סוכר חם, מי ורדים, מעט הל ושקדים קלופים. הזמנו מנת קינוח אחת עם צ'אי מסאלה וכמו שזכרתי היה ת-ע-נ-ו-ג.




איך אני מסכמת? חויה של ריחות וטעמים שלא הכרתי ומצאו חן בעיני מאוד. אוירה נעימה, מוזיקה שקטה שאפשר היה לדבר בלי לצעוק, מואר ברמה שאפשר לראות את האוכל (קשה לי כשחשוך במסעדות). להפתעתי המסעדה לא היתה ממש מליאה אז יכלו להושיב אותנו במקום אחר, אחרי שהמקום שייעדו לנו לא היה לטעמנו. הדבר היחיד שקצת היה לי חבל - קיויתי לשבת בגלריה, אבל היא לא היתה פתוחה באותו ערב. מבחינתי לא נגרע מחווית הארוחה.
מחירי המנות נחשבים בעיני סבירים ביותר, הנה החשבונית כדי שתוכלו לראות.


מחירי המנות מפורטים בתפריטים שתוכלו למצוא און - ליין.

לטובת חבריי, חברותיי והקוראים הצמחונים והטבעונים - לאחרונה השיקה רינה פושקרנה, הבעלים, תפריט חדש גם במסעדה בהרצליה פיתוח וגם בתל אביב. חלק נכבד מהתפריט החדש מוקדש לצמחונים, טבעונים וכן תפריט נפרד מציע מנות נטולות גלוטן.

באתר הבית של טנדורי תוכלו למצוא את התפריטים, שעות הפתיחה, הזמנות און - ליין, מבצעים חמים ועוד.
http://www.tandoori.co.il

וכמובן יש לטנדורי דף פייסבוק פעיל עם תמונות מוצלחות יותר ומעוררות תיאבון יותר משלי :-)


טנדורי - רחוב משכית 32 בנין מרכסים הרצליה פיתוח פרטי סניף הרצליה.

בתיאבון,

ליטל ירון בלוג השרון.

3 תגובות:

  1. עשית לי תאבון! אוהבת טעמים אקזוטיים ואהבתי שהגשת את החשבונית בסוף בשביל לסבר את העין במחירים. תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יונית, אני לומדת לאט לאט לנסות טעמים חדשים.

      מחק
    2. תודה יונית, אני לומדת לאט לאט לנסות טעמים חדשים.

      מחק