יום ראשון, 9 במרץ 2014

Burgerim סניף קדימה - טעים, משלוחים וקרוב לבית.


את ההמלצה הראשונה, המקורית כתבתי בבלוג האישי שלי

אבל אני מרגישה שיש לה מקום גם כאן, בבלוג המקומי

ובודאי ברשימת ה"מומלצים" שלי.


אני משתפת את הקישור לפוסט המקורי כולל הגילוי הנאות,

שהוזמנתי להתנסות בחווית האוכל והמקום על ידי הרשת.

אני יכולה להבטיח (ואתם יכולים לסמוך עלי)שזה לא פגם

באוביקטיביות שלי. 

מוזמנים לקרוא מה היה טוב, מה היה טעים, מה ההמלצות שלי לגבי הסניף

ומה מתכנן הזכיין של הסניף, אלי, בהמשך הדרך.


Burgerim סניף קדימה הוא semi fast food


ומציע קונספט של בורגרים קטנים טעימים שניתן להזמין בכל בורגר בשר שונה, יש מענה גם לצמחונים,לישובים הקרובים יש משלוחים והכי חשוב - קרוב לבית.


כאן בקישור תוכלו לקרוא איך הפך דייט זוגי לארוחת ערב משפחתית.


אכלתם כבר בסניף הזה? יש לכם משהו לספר? לשתף?

כתבו בתגובות.


ליטל ירון
בלוג השרון 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה