יום שלישי, 25 במרץ 2014

הופכות את היוצרות - נשים שבוחרות לשנות את חייהן.


אנשים טובים באמצע הדרך, זו לא רק שורה משיר.

יש כאלו אנשים ונשים שחיים ביננו ועוזרים לאחרות

ולאחרים לשנות את חייהם. על חלקם אנחנו יודעים,

חלקם לא מספרים על כך ולו מילה.


יש דרכים רבות לעזור - אפשר לתרום כסף, או זמן = התנדבות, שירות או מוצר.

אפשר אפילו רק להפיץ את הבשורה, לשתף את הדבר שהלב שלכם חושב 

שצריך ואפשר לעשות שינוי.

לפעמים הלב "נתפס" על משהו במקריות וזה מה שקרה לי.

זה התחיל ממייל שקיבלתי עם ההזמנה הזו 



מכירת בגדים זה משהו שתמיד מושך את העין שלי, אחרי שקראתי מה עומד מאחורי

ההזמנה, השבתי במייל שאני אשמח לכתוב על המכירה בבלוג שלי. או בשני הבלוגים שלי.

מסתבר, ובצדק שזה משהו שמצריך בדיקה, אי אפשר פשוט לכתוב צריך לבדוק מי אני ומה אני.

ממייל למייל, ואפילו כמה שיחות טלפון שהקפיצו לי את רף ההתרגשות,

הגעתי לדבר עם מייסדת ומנכ"ל העמותה לילך צור בן משה. 


אני רוצה לומר לכם ששיחת טלפון אחת איתה הבהירה לי שאני חייבת לעשות לפחות משהו 

אחד לטובת העמותה.

הדרך שלי להגיע, להראות, לפרסם היא בכתיבה - אז זה הפוסט הראשון משניים.

הפוסט הבא יהיה אחרי המכירה ואחרי שאני אפגוש את לילך באופן אישי. בהתאם

לאישורה של לילך אשתף בתמונות במהלך המכירה. אז תהיו מוכנים בשבת (29.3.14) לתמונות.


העמותה מציעה לנשים דרך לצאת ולהשאר מחוץ למעגל הזנות - ללמוד לעצב, לתפור, לגזור, לעבוד בחנות 

אופנה, לייצר ולשווק את היצירות והמוצרים שלהן. וכל זה בתמיכה של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. 

אם תרצו - אופנה כמנוף לשינוי.




הופכות את היוצרות (ע"ר 580549905) הוא מיזם חברתי הפועל להעצמה אישית וכלכלית של נשים היוצאות ממעגל הזנות, הסחר והסמים. מציע מודל חדשני שמתמקד בשיקום התעסוקתי, תוך דגש על שני היבטים מרכזיים: התפתחות מקצועית וביטוי עצמי, וחושף את הנשים, כלפי עצמן וכלפי החברה, כבעלות יכולות וכישרונות, שרק חיכו להזדמנות לבוא לידי ביטוי.

  • במרכז פעילות הארגון עומד סטודיו עיצוב - מרכז שיקום תעסוקתי, המבוסס על צרכיהן הייחודיים של נשים   משתקמות מזנות ומיועד לשכפול. הוא פועל בשלושה מעגלים:

  • 1. הכשרה מקצועית: כל ההכשרות מועברות על ידי מעצבות ומעצבי אופנה מובילות, מורות טכניות ותופרות מנוסות, כולן בהתנדבות, כחלק מתפיסת השילוב החברתי בגובה העיניים.  
  • 2. חממה ליצירה אישית ועסקית: הסטודיו מציע לנשים לפתח עיצוב מסחרי ופלטפורמה לייצור המוצרים ומכירתם. משתתפות החממה מלוות עסקית על ידי הקליניקה לצדק כלכלי באוניברסיטת תל אביב. 
  • 3. עבודה ופרנסה: הסטודיו מציע התנסות בסביבת עבודה הוגנת ושוויונית, ואפשרות לפרנסה בסטודיו ומחוץ לו.


  • העמותה משרתת נשים היוצאות ממעגל הזנות, מכל מוצא, דת, לאום או מין לידה. בין הנשים המשתקמות בסטודיו נמצאות נשים ישראליות, נשים שנסחרו לישראל וטרנסג'נדריות. 




איך אתם יכולים לעזור?

לשתף את הפוסט הזה לכמה שיותר אנשים, נשים מוזמנות למכירת הבגדים כפי שצויין בהזמנה - 

רחוב פרג 16 הוד השרון, בית ריינר. יש להחנות מחוץ לרחוב פרג.

אני אהיה שם!

יש לכם הצעה נוספת? מוזמנים להשאיר תגובה ואקשר ביניכם לבין לילך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה